Egyéni bemelegítés

Cél: Minden izomcsoport átmozgatása, bemelegítése „testnevelés órai” gyakorlatokkal, főként a lábizmokra hangsúlyt fektetve. 6 – 8 perc

  1. 3 – 5 kör kocogás rövidpasszos labdavezetéssel. (egyénileg)  6 – 8 perc
  2. Cicázás (labdaátvétellel!) 5 + 1 fős csoportokban (2-3 érintő). 10 – 12 perc
  3. 3 kör futás (rövid oldalon sprint) vagy (sarkoknál a lefutott körökkel megegyező számú 4 ütemű fekvőtámasz / guggolás), gyakorlat végén izmok „lerázása”, nyújtás. 6 – 7 perc
  4. 3 x 40 másodperc rogyasztás 1 perces pihenőkkel.
                                vagy
    Békaügetés 4 x 15 db, 1 perces pihenőkkel az ismétlések között. 6 perc
  5. 5m – 30m távolságban passzolgatás és ívelgetés labdaátvétellel, párokban, egymással szemben. 15 perc
  6. 2 kör kocogás, közben  passzolgatás. (párokban) 5 perc
  7. Kapura lövés lekészítésből 16 – 20 méterről. (5 – 6 fő) 20 – 25 perc
    Létszám függvényében addig a másik térfélen sarokrúgások beadása-védekezésének gyakorlása , védő-támadó szituációk gyakorlása. 12 perc után térfélcsere
  8. Pontrúgások (büntető rúgás) és szabadrúgás szituációk gyakorlása mindkét térfélen. 20 perc
  9. Maradék időben 2 csapatban kispályás labdarúgás.
  10. 3 kör levezető kocogás, nyújtás.
  11. Segédeszközök összepakolása, edzés kiértékelése, megbeszélés.

Kérlek szépen ajánld a Tiszasasi FSE csapatát az oldalon. (facebookon és instagrammon megtalálsz minket)

Nagyon szépen köszönjük! 🙂

Képgaléria, videórészlet egy esti edzésről:



Fix EU
Skip to content