Tisztelt Lakosság!

 

Tájékoztatom a Lakosságot, hogy a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal működési területén rövidesen megkezdi munkáját a Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat, ahol az ügyfelek a kormányablakokban is elérhető számos ügyet intézhetnek, továbbá lehetőség nyílik hatósági eljárások megindítására szolgáló kérelmek benyújtására, illetve az ügyfelek tájékoztatást kaphatnak az egyes eljárásokban az ügyintézés menetéről.

Az intézhető ügyek köre:

  • Személyazonosító igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés
  • Lakcímkártyával kapcsolatos ügyintézés
  • Vezetői engedéllyel (jogosítvánnyal) kapcsolatos ügyintézés
  • Parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés
  • Diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele
  • Ügyfélkapu regisztráció
  • Tulajdoni lappal kapcsolatos ügyintézés
  • Meghatalmazás, illetve törvényes képviseleti jogosultság Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Térben rögzítése
  • Erkölcsi bizonyítvány igénylésével kapcsolatos ügyindítás
  • A biztosított személyek esetében Európai Egészségbiztosítási Kártya kiállítása
  • A biztosított személyek esetében TAJ kártya másolatának kiadása
  • Információszolgálatás kormányablak és szociális igazgatási ügyekben, valamint általános ügyekben
  • Kérelmek átvétele és továbbítása a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatósághoz

Az Integrált Mobil Ügyfélszolgálat, ismertebb nevén kormányablak busz az előzetes tervek szerint havonta egyszer jelenik meg a megye valamennyi településén.

Első alkalommal 2020. október 20-án (kedden) 8:45 -től 10:15-ig lesz ügyfélfogadás a Polgármesteri Hivatal udvarában.

A további időpontokról tájékoztatást fogunk adni.

 

                                                                                              Vágner István

                                                                                                polgármester

Skip to content